#26 Skrevet Mai 6, 2007 okai.... Men da gjør værtfall jeg det så enkelt at vi i telemark lokallag setter dato og klokkeslett enten dette møtet eller neste når vi ønsker og gjennomføre dette. Så får dere i vestfold en invitasjon til og komme og kjøre mot oss. Har tenkt samme tanken.. 190 betalende medlemmer.. 9 stk som kommer på lokallagstreff.. Sett en dato så sender jeg ut mail til samtlige.. Så gjør vi det samme her neste runde, setter en dato, så får de som vil komme.. Har jeg mulighet så er jeg iallefall klar for go cart!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 6, 2007 Sa jo jeg skulle komme i Mai, men jobba 09-23 denne dagen så det gikk liksom ikke kan du si... Håpe det passer bedre i Juni, og JA, carputern til Geir vil vi se.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 6, 2007 Sa jo jeg skulle komme i Mai, men jobba 09-23 denne dagen så det gikk liksom ikke kan du si... Håpe det passer bedre i Juni, og JA, carputern til Geir vil vi se.... Det er greit Thomas at du skal få se den, men da må du slippe litt på dama eller skolebøkene :)hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 7, 2007 Var hyggelig detta Og hyggelig å hilse på et nytt medlem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 7, 2007 Det er greit Thomas at du skal få se den, men da må du slippe litt på dama eller skolebøkene :)hahaha Sa hundemannen??? Dama er i Oslo og er bokorm med eksamen.... Denne gangen var det bhg som kallet og oppryddning på gården som skulle avsluttes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...