Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal levere noen deler til lakkering neste uke, og da lakkereren ba om lakkoden sa han også at han gjerne ville vite nyansen! Er det noen måte å finne den NØYAKTIGE lakkoden på sånn at jeg ikke får forskjeller?

 

Eller holder det med koden som står i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Skal levere noen deler til lakkering neste uke, og da lakkereren ba om lakkoden sa han også at han gjerne ville vite nyansen! Er det noen måte å finne den NØYAKTIGE lakkoden på sånn at jeg ikke får forskjeller?

 

Eller holder det med koden som står i bilen?

 

Lever med tanklukket ditt + fargekoden bare,så finner de helt riktig fargenyanse,alltid gjort det jeg. ;)

Er visst mange nyanser på samme lakkode,på min LY7W var det 50stk forskjellige nyanser visst. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men jeg har TT vettu.. litt problem med Tanklokket der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men jeg har TT vettu.. litt problem med Tanklokket der :D

 

Hehe,stemmer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tar med deg bilen til lakkeren så finner han riktig nyanse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke alltid like lett å finne en nyanse ! noen bilen biler kan være et H*******, men så er det ikke alltid mann i gata ser det ! noen ganger må det et trent øye til for å se det !

 

men ta med deg bilen, så kan han sjekke det (om han har sprøytet fargeprøver da) !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.