#1 Skrevet April 26, 2007 Liten undersøkelse om hvilke av disse som likes best.. Og kommentarer som; "Ingen av de" kan holdes for seg selv... Skal på en Sølvfarget TT.. Eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Jeg syns ASA felgene (de nederste ) var fetest: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Absolutt den nederste ASA dtm felgen !! er en no brainer det der vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Men ASA er så vanlig om dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Hehe. Du ville høre meningen til flere, du har fått fra to nå. Hvilken syns du er fetest? Hvis du vil gjøre den litt "sjelden" kan du jo sette inn Audi merket istedenfor å ha ASA merket i midten * hvis det er mulig da? * 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 ja eller bare å gå hele veien til banken for så å kjøpe noe som ikke er så vanlig..jeg nevner i fleng : BBS LEMANS - AXIS - LEXANI -WORK -VORTEX and so on !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Setter pris på meningene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2007 Voltec T6 i svart, den er det ikkje mangen av i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2007 Voltec T6 i svart, den er det ikkje mangen av i Norge. Dette er mer sjeldne felger ja Kjartan. Vet du pris på de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2007 8 X 18": 2961.- 8 X 19": 3444.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2007 jeg liker valtec først så asa. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2007 Liten undersøkelse om hvilke av disse som likes best.. Og kommentarer som; "Ingen av de" kan holdes for seg selv... Skal på en Sølvfarget TT.. Eller Jeg ville tatt Voltec T6...har kjøpt slike selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...