Kan jeg bruke 225/40 18" på Audi 200 85'?

Anbefalte innlegg

Skal gå til annskaffelse av nye felger og dekk til min audi 200 85 mod...

Vil det gå med 225/40 18"? eventuelt hvilket innpress?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger litt hjelp her... skal bestille nye felger snart! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei dekkdimensjon det. Mulig bittelitt større omkrets enn originalt, men innenfor det lovlige. Innpresset er jeg litt usikker på, du bør nok ikke gå så langt over 40. Har dog hørt at 48 så vidt har gått på S4, og den har vel ganske like fjærbein foran tror jeg..? Men vil jo helst ikke ha hjula langt innunder bilen heller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei dekkdimensjon det. Mulig bittelitt større omkrets enn originalt, men innenfor det lovlige. Innpresset er jeg litt usikker på, du bør nok ikke gå så langt over 40. Har dog hørt at 48 så vidt har gått på S4, og den har vel ganske like fjærbein foran tror jeg..? Men vil jo helst ikke ha hjula langt innunder bilen heller:)

rulleomkretsen er grei, det er bare om det er plass... :P

Har jo 85 mod. 200 å den har ikke runde hjulbuer bake.

Noen som vet om det vil gå eller om det må valses?

bilen er ikke senket, å det er ikke sikkert den blir senket i år heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde en audi 100tq å den hadde jeg 215/45/17 på. på 7x17 felg mener jeg det var. å gikk akkurat da med 40 senk.. et var rundt 40 er vel så vidt det går med 8x17 men da må man vel vist justere hjul vinkel litt.. etter det jeg har hørt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde en audi 100tq å den hadde jeg 215/45/17 på. på 7x17 felg mener jeg det var. å gikk akkurat da med 40 senk.. et var rundt 40 er vel så vidt det går med 8x17 men da må man vel vist justere hjul vinkel litt.. etter det jeg har hørt

Høres ut som om det kan bli litt trangt dette...

tru om det Ser rart ut med 215/40 på 7,5x18? det skulle vell gå bra med tanke på bredde... også er jo bilen ikke senket! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å prøve men har minne tvil om at det vil gå.. når man senker bilen vil hjul vinklen forandre seg litt i forhold så du kan faktisk få problemer når bilen ikke er senket. vis du skjønner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 225-45 på 7,5x17" felg. Det går bra, men bakhjulene mine er litt feil vinkel på. Forran skurer det i innerskjerm og litt i skjermen, men min er senka 60mm foran da. Vist du skal ha 18" felger, må du kjøpe 7,5" breie. 8" blir litt for mye, går vel vist man valser litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å prøve men har minne tvil om at det vil gå.. når man senker bilen vil hjul vinklen forandre seg litt i forhold så du kan faktisk få problemer når bilen ikke er senket. vis du skjønner.

skjønner hva du mener... :)

noen som vet om det å bruke 8" i stede for 7,5" bredde på felgen vil skape problemer? vil jo helst ha litt strekk i tekket... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner hva du mener... :)

noen som vet om det å bruke 8" i stede for 7,5" bredde på felgen vil skape problemer? vil jo helst ha litt strekk i tekket... ;)

Med 8" vil det bli trangt i skjermbuene bak, så da må du valse. Mulig det går vist du kjøper felger med 45innpress og fikser litt på vinklinga på dekket.

Men forran tror jeg det tar inni opphengskula, så da må du space ut litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.