#1 Skrevet April 26, 2007 Fikk endelig tatt vårpussen. Litt demoraliserende å stå å vaske bil i striregn og vind, men ellers bra... Syns nyhjula passa bilen bra! Hva tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2007 Helt enig! Rått! Kjøpte du de som lå til salgs på finn? Mye gav du? 19" eller? Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2007 Ble utrolig bra resultat, hva brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2007 Hadde en kar innom å hjalp meg med lakkrensing. -Fikk vekk en del riper og fikk frem en god del glans! Ellers brukte jeg en haug med Meguiar´s. *Smørbrødlista: -GC og NXT såpe, All wheel cleaner, Mild Clay, GC spray detailer, Watermagnet, DC Polish, #21 Synthetic sealant, Endurance HG, All metal Polysh, Quik wheel detailer, NXT interior protectant, Natural Shine, GC leather conditioner -+en haug pads og microfiber! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2007 Ser jo meget bra ut dette. Får lyst å polere selv... Flotte felger, syns bilen kledde de bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2007 Gjort hele jobben manuelt? eller med maskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2007 Lakkrensen ble gjort med maskin, ellers kun får hånd. Brukte 11 timer.. Jeg kaller det kvalitetstid! takk for felgskryt! Jeg synes det ble knall! Men vurderer litt mer senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2007 Hvilken maskin brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2007 Hvilken maskin brukte du? Ikke peiling.. En blå en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...