#1 Skrevet April 26, 2007 Trenger ny girkasse til Audien min. Noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik girkasse i Oslo området? Eventuelt noen som kan bytte den for meg? Takk for hjelpen. MVH, Vilhelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2007 Ingen som har lyst til å ta på seg jobben og tjene en god del penger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2007 haster dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2007 Må skaffe meg girkassen først - men jeg vil jo ha det gjort så kjapt som mulig etter jeg har fått den. Kan du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 jg har girkasse å slikt som jg om ikke lenge plukker ut av en coupe.. denne blir til overs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...