Diffsperrer funker ikke på Urquattro...?

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvordan dette opplegget fungerer med disse gamle sperrene, har funnet en nippel på bakdiffen, er knekt så kan vel si det er grunnen til den ikke funker, MEN hvor skal vakum slangen kobles på til midtre sperren?

OG hvor på motoren er mest logisk å gi disse slangene luft til? Eller skal det være en egen pumpe?

Er satt i 3B motor og finner ikke noen slanger så går bakover, så må evt få lagt opp dette på nytt, så trenger en gjennomgang på hvordan eg bør gjøre det, -koble slange til diff, frem til bryter og videre til luft/vakum dings...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen innspill her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal være en egen pumpe på dette, sitter vel i bagasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha... Inni en av skjermene da??

Hvor på diffen/girkassen er luften koblet til da?

OG, denne vendebrytern i midtkonsollen styrer bare luften ut fra pumpen? Eller noen andre ventiler liggende på en lur plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min går det tre slanger til bryteren, en med vakum fra pumpe, og to til differ, så sitter det to aktuatorer på bakdiffen som den ene vrir akselen til som låser sperra på bakdiff, og den andre går til fremdiff vi en slags vaier..

jeg har gamletypen med ut-trekksbryter og ikke vribryter da...

har ikke brukt så mye tid på å finne ut av dette enda... men er slik jeg har forstått det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt da det var nærmeste tråden jeg fant om emnet.. Har en 100 q hvor vakumsystemet ikke fungerer. Har denne også en egen pumpe bak ?

Så vidt kan se så henter den trykk fra manifolden så lenge det er undertrykk og "lagrer" det i en beholder, men kan hende jeg roter litt i systemene her ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.