#1 Skrevet April 27, 2007 Jepp, må ha tak i noen sommerlefser ganske kjapt så lurer på hvor eg får tak i dette til overkommelig pris og riktig type, ikke pling-plong og ting-tang bossadekk... Handlet en del hos tore's auto, de er rimelig og har mye fint på lager, noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2007 Bergen Bildekk. Handlet dekk der i går. Som eksempel skulle Dekk og Felg ha ca2600 1stk Toyo gateslicks. Dekkompaniet 2500 for 1stk. Bergen bildekk 1725kr for 1 dekk. Men ende opp med noken andre dekk men kjøpte hos Bergen bildekk. Syns enkelte tar seg godt betalt for toyo dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2007 Sjekk opp megahjul.no , holder til i fjøsangerveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2007 Bergen Bildekk. Handlet dekk der i går. Som eksempel skulle Dekk og Felg ha ca2600 1stk Toyo gateslicks. Dekkompaniet 2500 for 1stk.Bergen bildekk 1725kr for 1 dekk. Men ende opp med noken andre dekk men kjøpte hos Bergen bildekk. Syns enkelte tar seg godt betalt for toyo dekkene Kor ligger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 Kor ligger dette? Ligger i Haakonsvernv. Det hvor gamle bussgarasjene var. Er 1 min fra Esso Vestkanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2007 Kan jo ta en titt på Dekkonline.com Mye dekkmerker og velge i mellom og billig. Leveres på døren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2007 Kan jo ta en titt på Dekkonline.com Mye dekkmerker og velge i mellom og billig. Leveres på døren De har veldig bra priser, men problemet er jo da å få dekkene på felg, ikke alle som vil montere uten å selge dekk eller felg. Vi skulle hatt en avtale med noen som la om dekk billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2007 Bergen bildekk skulle ha 1200,- for 195/50/15 toyo gateslics ferdig omlagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2007 Bergen bildekk skulle ha 1200,- for 195/50/15 toyo gateslics ferdig omlagt. Skal du kjøpe? Eg har et sett som er kjørt ganske lite eg skal selge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg trenger et par nye 205/40-17 sommerdekk, etter at noen var ute med kniven sin... Noen som vet sånn ca hvor jeg får tak i det rimeligst? Om det er fra korea eller russland bryr meg fint lite, da jeg skal skifte alle når jeg har råd til skikkelige lefser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2007 Har bestillt hos dekkonline.com no, var ganske trivelige priser og kjapp levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...