#1 Skrevet April 27, 2007 hei jeg skal ha nye motor og gir fester fra 034. jeg har en 86 cq snart med 3b motor. Det jeg lurer på er om jeg skal ha inn line eller off lin fester? noen som vet? MVH Tommy sporås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2007 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2007 Dette er det ingen som vet med sikkerhet, siden det er levert med begge deler. Eneste mulighet er å gå ut til bilen og se fysisk på festene om de er in-line eller off-line. Dette står også på siden til 034 Motorsport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2007 Ta bilder av festene og send de inn til 034 via mail. Det jeg gjorde. De så på bildene og ut ifra det sente de meg riktige fester KJEMPE bra service og produkter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...