Lakke helt ned. Holdbarhet?

Anbefalte innlegg

Vurderer å lakke helt ned på bilen min, Audi S6 plus.

 

Men hvordan er holdbarheten siden det er både gummilister og plastikk???

 

og ikke minst er det verdt det?

CIMG0599.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaler skvettlapper foran iallefall.. mine sideskjørt ser ikke ut etter bare 1 vinter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaler skvettlapper foran iallefall.. mine sideskjørt ser ikke ut etter bare 1 vinter..

 

Har du gummi eller plastikk sideskjørt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt med flere som driver med lakkering,og får samme svar:dørstokkene er forsåvidt greie men gummilistene er det verre med, og at jeg sannsynligvis vil måtte gjenta operasjonen en gang i året.Bare tenk på sørpeføre over lengre tid,omslag til minusgrader og åpning av døra etter dette,bye bye lakk.Ergo ikke verdt det spør du meg.Dessuten er vel Plusen levert svart nederst,og dermed greit at den får være sånn.Det kan jo være at den blir mere verdt i original tilstand om noen år.Syntes forresten at bilen min ble seende høyere og kortere ut etter en runde i photoshop med nevnte lakkering,det ligger bilder på profilen min.Feit bil du har da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei slenger meg med

jeg har passat og har planer om det samme, men får litt negative vib`s her. håper det dere snakker om gjelder kun audi med gummilist?

 

på passat`n er det som kjent plastikk "all over", men vil det være mere holdbart da? skvettlapper er på og de skal brukes seff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hellakkert min bakfanger, der er det gummi nederst, og har ikke hatt noen problemer med... Jeg kommer garantert til å lakkere resten helt ned og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk epoksy grunning.. aldri hatt prob med dette.. har gjort dette på 3 av mine tidligere Vag biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.