Bergen: dekk og felg i Kanalveien :)

Anbefalte innlegg

hoho..var på tur opp der i går kveld, de hadde akkuratt stengt men spurte om det var mulig og skaffe noen felg kataloger,joda sa de.. også spurte jeg om de hadde noen rabatter for vacn, åå deerrr... 35% rabatt,det er jo helt vanvittig.. elsker deg som ordnet den avtalen ;) ville bare dele dette med de som ikke var klar over det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du er fornøyd!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg fikk nå virkelig 40 %

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødelagte min stemning ihvertfall. For jeg fikk ingen rabatt. Spurte ikke heller da. Men det er ett år siden, hadde vi noen avtale da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødelagte min stemning ihvertfall. For jeg fikk ingen rabatt. Spurte ikke heller da. Men det er ett år siden, hadde vi noen avtale da?

 

Ja vi har hatt en såkalt "Bilsportavtale" med dekk&felg i noen år nå... Denne kan i forskjellige tilfeller variere litt da noen ganger har dem bedre priser på varene sine grunnet partikjøp o.s.v. derfor er det 5% i forskjell fra noen priser fra andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi har hatt en såkalt "Bilsportavtale" med dekk&felg i noen år nå... Denne kan i forskjellige tilfeller variere litt da noen ganger har dem bedre priser på varene sine grunnet partikjøp o.s.v. derfor er det 5% i forskjell fra noen priser fra andre.

 

NY AVTALE!!!

 

Jeg skal i møte med Dekk&Felg til uken, og da kan jeg love dere en enda bedre DEAL på dekk og felger! Akuratt hvordan den nye avtale blir kommer jeg tilbake til når avtale er i boks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

35% får man jo uansett hvor man handler dekk. Det er et vanlig "prisavslag" de gir. Virker nesten som flere forhandlere legger på prisene sine, for å kunne gi slike rabatter, og da glede kunden som tror han har gjort et varp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var der og kjøpte dekk til transportern. fekk 30% uten og spøre om rabatt

Var berre ute etter deg eg kunne kjøre lenge på. Men kunne sikkert gått andre plasser og fått til samme pris uten rabatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble jaget ut der når jeg spurte om de kunne legge om dekkene mine på schmidt felgene. det ville de ikke fordi jeg hadde bare kjøpt noe billig drit på internet.. merkelig at de da selger samme dritt dekk i butikken sin til dobbel pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visste ikke om dette. Men da har vi vel en ny avtale før jeg får sentreringsringene og boltene til BBS felgene mine neste uke da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT kanskje, men han ene veldig hyggelige og hjelpsomme karen som jobbet på Dekk & Felg tidligere fant jeg nylig tilfeldigvis igjen som sjef i Bergen Bildekk ute ved Håkonsvern.

 

Skulle ha sentreringsringer til et sett RH AA felger til Audien. Ringte til Dekk & Felg og fikk et hjelpeløst svar om at de måtte se felgen, ellers var det som å finne nålen i høystakken..

 

Snakket med importør, og de anbefalte faktisk Bergen Bildekk, som jeg da aldri hadde hørt om. Der ute visste de umiddelbart hva det var snakk om, og fikset biffen på strak arm.

 

De der Dekk & Felg kan du ha for meg, avtale eller ikke avtale. Bergen Bildekk er min nye venn. :)

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

De der Dekk & Felg kan du ha for meg, avtale eller ikke avtale. Bergen Bildekk er min nye venn. :)

 

Frederik

 

Quoted for truth... Bergen Bildekk eier. Har vært der flere ganger med de forrige bilene mine for dekkskift og brukt dem som dekkhotell ved en anledning. Super service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppe der igår og si eg må ble litt skuffet.. fikk 40% rabatt på noen helt vanlige felger med dekk,og det kom på 15000 kr,var litt drøyt.. noen som har en link til bergen bildekk? mvh patrick

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppe der igår og si eg må ble litt skuffet.. fikk 40% rabatt på noen helt vanlige felger med dekk,og det kom på 15000 kr,var litt drøyt.. noen som har en link til bergen bildekk? mvh patrick

 

Gule sider hjelper deg nok.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.