#1 Skrevet April 27, 2007 Da jeg starta opp igjen utafor Møller i sta så var speedometeret og km-tellern døde. Gadd ikke å gå inn å spørre dem om det, for regner med at det er mer kompetanse her på forumet. Har finni mange tråder om gamle speedometre, men jeg har jo det nye med digital km-teller etc, så vet ikke om det samme gjelder... Skal sjekke om jeg får opp fart i klima-displayet etterpå, men km-tellern og speedometeret er hvertfall helt dødt, og kjørecomputern får ikke disse signalene heller. Hvor skal jeg begynne å feilsøke?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2007 Samme skjedde hos meg etter et verksted besøk. Hos meg var det kontakten på girkassa som hadde tatt kveld. Tror det var fordi dem var litt voldsom med motorvasken... Dem fikset det vertfall for meg gratis etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2007 Fikk et tips om å klappe litt engasjert oppå dashbordet over speedo'n, og det funka:) Det betyr vel at det er dårlig kontakt et sted... Bør jeg begynne å forberede meg psykisk på å demontere instrumentpanelet neste gang det kutter? For gidder jo ikke at det skal drive å kutte ut i tide og utide... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...