Luftrykk på lavprofildekk, hva?

Anbefalte innlegg

Skal en bruke det som står oppført i tanklokket uansett åssen dekk du kjører med, eller må jeg kontakte de som solgte felgen for å finne ut hva slags trykk jeg skal ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må naturligvis ha mye mer luft i lavprofil dekk for å unngå å slå felgen skeiv og slite skeivt. Hvilken dekkdimensjon er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 35 18 på en passat 96

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt noe under 40 pund! Det er rimelig lite gummi det der. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det når det skal originalt være 2.6 bar foran og 2.8 bar bak? (tenker på fordelingen bak og foran)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte spørsmål til Continental Norge en gang. Dekk var da 225/40-18" på en C4-S6 2,2T Avant. 40 pund var svaret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det når det skal originalt være 2.6 bar foran og 2.8 bar bak? (tenker på fordelingen bak og foran)

Kjør på med 3.3 bar foran og bak :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg har 215.45.17. hva lufttrykk bør jeg ha? noen som vet? har bare fylt 2 bar. men er dette for lite det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyller 2,6-2,7 bar i mine 225-35-18

Det fungerer strålende. Bare å følge litt med på hvor det slites mest på dekket også... slites det på midten, er det for mye...

Har nå da en a4 b5 2000mod. Er jo litt forskjell fra bil til bil: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg hadde 215/35/18 kjørte jeg med ca 3,5bar i dekka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.