#26 Skrevet August 14, 2007 Oioi! Nå har jeg muligens nådd en milepæl! Det var egentlig en rimelig kraftig suselyd i motorrommet, så jeg lyttet litt og sprayet startgass. Fant en morken slange med 2 stk store hull i! Peiset ned på Biltema og kjøpte ny slange, men de hadde ikke rett dim. Kjøpte den største de hadde, men det var et fåfengt forsøk. Dermed ble det en midlertidig-løsning med lappesaker(!!!) (som også ble brukt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=94650) på den gamle slangen. Nå sviver motoren helt fint i motsetning til før. Det ble en HELT annen bil. Før skammet jeg meg når den gikk på tomgang, men nå kan jeg stille ut motorlyden (nesten da..) Håper dette hjalp på lambda-verdiene. Jeg skal svippe innom verkstedet i morgen også og få de til å prøve igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 15, 2007 Endelig! Svingte innom verkstedet nettopp og fikk målt lamdaen, og nå var det perfekt : smil : Feilen var altså: Falskluft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 15, 2007 Grattis hehe... Alltid deilig å finne feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...