#1 Skrevet April 27, 2007 Hallo gutta! Noen som har erfaring meg Fk Highsport justerbart? Er det rustfritt, og hvordan er det å kjøre med? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2007 Highsport: FK fjærer og dempere spesialtilpasses i stivhet fra FK. Ikke stivhets justerbarSilverline: Samme som Highsport, men i rustfritt stål. Kønigsport: FK fjærer og Koni dempere med stivhetsjustering (rebound) Silverline X : Samme som Kønigsport, men i rustfritt stål. Noen som har bestilt fra Amp tuning før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2007 får mitt i posten til uka.. kan gi tebake mld når det e montert. mener at det ikke var rustfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2007 Jeg har,kjøpt fra ART racing. Ikke rustfritt det, men har smurt det inn i fett, og gjengene er fine etter to sesonger. Kan være litt mykt, men beholer bra med komfort med dette settet. Anbefales. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 Men siden det ikke er rustfritt, hvor lenge kommer det til å holde? Kommer jo til å bli brukt om vinteren også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...