Anbefalte innlegg

Har skaffet meg en 94 modell golf 3 stasjonsvogn. Bra bil, og tidligere eier (min svoger) har stort sett byttet ut alle slitedeler fordi han egentlig skulle ha den som familiebil i mange år enda. Clutch, reg.reim, foringer, lager, dempere m.m. I vinter gikk han likesågodt bort og hentet seg en 2002 modell a6 2.5 tdi V6 quattro, og dermed kunne jeg kjøpe golfen. Dette var et bra bytte for meg, som for to dager siden solgte min 99 2.5 tdi. Nå kan kanskje lønna og sparepengene min gå til annet enn bil, ettersom jeg har kvittet meg med

A6`en mener jeg.

Det er likevel ikke så rent lite rust på disse bilene(golfene), så mitt spørsmål til forumet er:

Finnes det hjulbuelister til disse bilene? Hvor har de dette til salgs?

Takker for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det finst org, hjulbueliste men da er det anbefalt å skifte alle listene da di er breiere og det finst uorg hjulbuer der du kan bruke dei org listene meier dei har det på c bildeler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar..men hvor er c-bildeler: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.