Golf 1 og quattro drivverk

Anbefalte innlegg

hei

lurer på om det er noe fra 80 med q som passer i golf 1 da tenker jeg på motor og girkasse.

jeg har en drømm. men den blir ikke billig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dårlig og aldeles ikke...

MEN, alt er mulig. Kommer bare an på hvor mye du vil legge i det.

DUB-Sport (UK) bygget jo denne mk1 saken sin med understell+motor fra Audi S2. Dette brukte de 3år på... Motor må jo flyttes endel frem for å kunne få til drivaksler fremme, samt at sporvidden blir jo en hel del bredere.

Er endel ombygg, må jo lage alt av fester i bunnen, samt tunnel og bygge om bak for plass til diff, og hele opphenget bak da man skal ha drivaksler der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dårlig og aldeles ikke...

MEN, alt er mulig. Kommer bare an på hvor mye du vil legge i det.

DUB-Sport (UK) bygget jo denne mk1 saken sin med understell+motor fra Audi S2. Dette brukte de 3år på... Motor må jo flyttes endel frem for å kunne få til drivaksler fremme, samt at sporvidden blir jo en hel del bredere.

Er endel ombygg, må jo lage alt av fester i bunnen, samt tunnel og bygge om bak for plass til diff, og hele opphenget bak da man skal ha drivaksler der.

bredden er ikke det jeg bekymrer meg for.. mest om motor passa nedi .. men da er det greit.. custum må man vel få til.. men om de benytta motor og driv fra s2 er det vel 5'er en de brukte. tenkte på 1.8 eller no i den duren.. men hadde vært morro for en ribba golf 1 veier jo ikke stort.. det hadde blitt mitt evighetsprosjekt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.