#1 Skrevet April 28, 2007 Er det noen Audi mekanikere eller andre der ute som kan svare meg på et spørsmål: Hvor ofte skal man skifte bremseveske på en Audi S3?. Bilen er en 2002 modell, den er gått 60000, skal ha den på 60000 service nå, og får beskjed om at jeg må skifte bremseveske. Det ble skiftet sistgang på 30000 service for ca 2 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2007 på skoda er det hvert andre år.. så da vil jeg tro att det er det på vw/audi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2007 Stemmer det! Hvert andre år, så egentlig skulle din hatt i fjor eller til neste år. 2002-2004-2006-2008-osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2007 Stemmer det! Hvert andre år, så egentlig skulle din hatt i fjor eller til neste år. 2002-2004-2006-2008-osv osv Tusen takk for svaret, da er jeg fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 På S3 skal du bytte hver 30k km Skader ikke å bytte oftere. Skader heller ikke å putte på bedre bremsevæske enn org. hvis du har planer om å lufte den på bane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2007 Hver 30....hvorfor det a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2007 Trodde det var standard på "storservice" jeg. På mine har det ihvertfall blitt byttet på hver 30k, og gjerne oftere enn det og, alt ettersom om det har vært noe banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2007 My bad! Det vil jo stemme med 30 000 km da det regnes som gjennomsnittlig kjørelengde på 2 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2007 Hvilken bremsevæske bør man benytte til en Audi A6 2.4 Quattro da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2007 Jeg Skaffer ATE Superblue Racing... denne funker bra til både vei og banekjøring.... kjører/kjørte selv denne på både MC'n min og Audin.. + alle andre biler jeg har hatt etter jeg oppdaget ATE.. send PM om dere er int... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...