#1 Skrevet April 28, 2007 Jeg har en kollega som har en 2001 Audi A6 2.5 TDI Quattro. Denne er senket, så beskyttelsesplatene under motor/gearkasse har fått seg noen trøkk. Men siden jeg er på jobb har jeg ikke tilgang til "akte". Er det noen som kan finne dele nr. på disse dekslene, 2 stk? Er det mulig å få disse dekslene i noe annet en plast? F.eks alu? På forhånd, tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 Ingen som har etka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 Den bakerste er 4B0 863 822 N Står bare 6-sylinder TDI, ikke noe om manuell eller tip. Mulig det er samme da. Den fremre er det litt flere å velge i. Se på bildet selv (lønner seg å lagre for bedre kvalitet.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 Kjempeflott Jan Terje Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2007 Fattern tok ut en hevet(!!) 4B 2.4 quattro i 2003, i tillegg til 17mm heving skulle det være forsterkede plater under motor og bakdiff. Kan jo sjekke om dette finnes til 2.5 og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...