yppe på seg politi i USA...

Anbefalte innlegg

hehe...var ikke mye nådig han purken der gitt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare ødelagt link på denne, jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som en drøm her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker for meg :D AU AU AU!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, egen idioti ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde på nytt, funka ikke, men så åpnet jeg den i media player og da fikk jeg se den. Og så viste det seg at jeg har sett den før. Idioten fikk som fortjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke dette så helt riktig ut jeg... Uansett, tåpelig påfunn. Blir bare oppgitt over sånt : oppgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sint Sint mann!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er slik som jeg sier. folk i usa er både dumme og gale.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Only in America...:rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å svare med vold viser jo bare hvor lav moral am. politi har..... minner meg om den stakkaren (svarte) som fikk bank i California for noen år tilbake.... IKKE bra: pisk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker at michael moore testa hvor smarte(lite smarte) politi folk i usa er. Spurte enkle faktaspørsmål til de, men de viste svært lite. En som prøvde å bli politi, men ble det ikke fordi han fikk for høy score på iq testen. Den videon bekrefter bare det moore viste på tv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

minner meg om den stakkaren (svarte) som fikk bank i California for noen år tilbake.... IKKE bra: pisk :

Nå må jeg trå varsomt så jeg ikke fortjener : pisk : selv.

Han fyren fortjente visstnok bank. Nei, jeg forsvarer på ingen måte det de 4 idiotene av noen politifolk gjorde, for det var langt over streken, men han var en kjent gjenganger hos politiet og hadde gjort mye rart som gjorde at han fikk juling til slutt. Han var ikke en "uskyldig bilist" som mediene fremstilte det.

Likevel, politifolkene skulle ikke gjort det de gjorde! : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Nå må jeg trå varsomt så jeg ikke fortjener : pisk : selv.

Han fyren fortjente visstnok bank. Nei, jeg forsvarer på ingen måte det de 4 idiotene av noen politifolk gjorde, for det var langt over streken, men han var en kjent gjenganger hos politiet og hadde gjort mye rart som gjorde at han fikk juling til slutt. Han var ikke en "uskyldig bilist" som mediene fremstilte det.

Likevel, politifolkene skulle ikke gjort det de gjorde! : bråk :

Nemlig!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,å yppe på seg politi i Usa er ikke bare bare. Jeg vet........jeg og en kompis var i Florida ifjor sommer. En dag kjørte vi til Key West og over en av de ørten broene på vei utover dit skulle jeg kjøre forbi en amerikansk "truck" og de er liksom ikke fartsperret slik som her i Europa. Husker ikke helt farten jeg hadde men ble iallfall stoppet av en Florida Highway patrol. Stoppa på veiskuldra,kikka i speilet og der kommer en skikkelig "cowboy" ut av purkebilen. Første han gjør er å sette på seg kåbbåi-hatten og rette på den og det andre han gjorde var å løsne på den fliken som holder pistolen i hylsteret. Da følte jeg meg ikke fristet til å gjøre noen raske bevegelser liksom.........:rolleyes: Men fikk ikke bot fordi passet lå igjen i leiligheten flere miles unna heldigvis. Men fikk beskjed om " You better slow down mister......." :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trafikkpolitiet i USA møter mye lugubre folk, så det er greit at de viser hvem som er sjefen. Ang. det med pistolen liksom. Har hørt fra en kompis som har vært der noen ganger at det smarteste man gjør er å stoppe inn til siden, låse dørene og sitte med hendene på rattet til politibetjenten kommer. Og oppføre seg pent :) Noe som igrunn ikke er for mye å forlange av bilister. Å drive gjøn med statlige etater har jeg lite respekt for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fristet ikke å dra noen spøker til han purken der liksom!! Kompisen min hadde planer om å ta bilde men han bare skrudde det av. Han turte ikke spørre om det en gang......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.