Anbefalte innlegg

har kjøpt meg nye skiver til bilen. De store 322 mm. skulle ta de på osv alt passet helt til eg skulle skru calipperen. Da traff eg ikke bolthullene der som calipperen skal festes. vist dere skjønner. : gråter : Ser ut som det var ant innpress en på de gamle skivene. Er det noen her inne som vet ka årsaken er ?? hadde vært fint.. Skal sikkert ringe til autotuning å høre me de også.. Håper på svar.. Bare å spørre vist ikke der skjønner ka eg mener så skal eg prøve å svare best muligt hehe.. Mhv Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjøpt meg nye skiver til bilen. De store 322 mm. skulle ta de på osv alt passet helt til eg skulle skru calipperen. Da traff eg ikke bolthullene der som calipperen skal festes. vist dere skjønner. : gråter : Ser ut som det var ant innpress en på de gamle skivene. Er det noen her inne som vet ka årsaken er ?? hadde vært fint.. Skal sikkert ringe til autotuning å høre me de også.. Håper på svar.. Bare å spørre vist ikke der skjønner ka eg mener så skal eg prøve å svare best muligt hehe.. Mhv Ole

Hva mener du her ole ?'

Kom gjerne med et bilde.. (kan komme å se visst du holder på i nærheten)

Rekker ikke hullene i calipper inn på hullene i spindel pga. skiven/flaten bygger mer ut ifra senter enn den gamle mindre skiven ?

Bjarte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

større skiver med orginale calipre? eller har du nye calipre og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to typer av denne bremseskiva. En for biler med løse nav (typisk Porsche) og en for faste nav som RS2 har. Lurer også på om du har skiftet til Big Reds eller om du prøver å sette i 322 mm skiver på de originale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki var mye greier her no :P hehe.. Står big reds på den.. 322mm . Senter på den nye skiven er større en senter på den gamle skiven..Derfor treffer ikke calipperne inne spindelen .. MVh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.