S4 aan hvorfor går bilen bedre når jeg slakker gassen?

Anbefalte innlegg

bestilte meg noen nye deler på bensin fronten i dag hos 034!:)

1 x Fuel Pressure Regulator, Adjustable, Stock Fitment () = $138.00

1 x RS2 Replica Injector Set () = $265.00

1 x Audi AAN/7A 044 Ultra High Output Fuel Pump () = $425.00

tanken har jo streifet meg att det kan være dårlig bensintrykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytta coil rekka i dag, bilen går bedre og feiltenningen er borte..

men fortsatt drar den litt bedre når jeg slakker gassen og smeller litt i eksosn når jeg triller ned en bakke feks i 2 gir?.

blir artig og se når jeg får pumpa om det kan være den, leste på sjm att dårlig bensintrykk kan lage di problemene jeg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har hatt det prb der, og hos meg var det spennings tap på bensin pumpa, jeg måtte kjøpe ny bensin pumpe relle.. men har oxo vært borti det samme prb når en det har vært en sprekk i en slange fra turboen og frem eller att du bruker fordårlige pulgger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har hatt det prb der, og hos meg var det spennings tap på bensin pumpa, jeg måtte kjøpe ny bensin pumpe relle.. men har oxo vært borti det samme prb når en det har vært en sprekk i en slange fra turboen og frem eller att du bruker fordårlige pulgger.

heisann.. hmm spenningstap sier du.. det må sjekkes! når det gjelder plugger er di nye og slangene har jeg gått over m trykkluft. skal sjekke det relet. thx.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har hatt det prb der, og hos meg var det spennings tap på bensin pumpa, jeg måtte kjøpe ny bensin pumpe relle.. men har oxo vært borti det samme prb når en det har vært en sprekk i en slange fra turboen og frem eller att du bruker fordårlige pulgger.

 

husker du hvor det relet ligger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå når jeg trør den ut på første gir og legger den i 2 smeller det i bakpotta?? hva kan det være`?? please someone!: gråter : Olje tempen blir også enormt høy..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relle ligger oppunder loma ved rattet.

 

Det att olja blir veldig varm kan være for att det er lenge siden den har blitt bytta,

da har den en tendens til å bli det.. men er det tempen på motot olja eller på gikassa da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relle ligger oppunder loma ved rattet.

 

Det att olja blir veldig varm kan være for att det er lenge siden den har blitt bytta,

da har den en tendens til å bli det.. men er det tempen på motot olja eller på gikassa da?

 

er ikke så lenge siden jeg var på service med bilen,kjører på castrol longlife 3.. på motoren!

men jeg kan teste ett oljeskift. den tikker noe jævli etter jeg har kjørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve å bytte chip, eller sette i originalt? mistenker litt den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å prøve å bytte chip, eller sette i originalt? mistenker litt den..

 

nja har tenkt tanken,men den har jo fungert godt også skal den plutselig bli ødelagt? går det ann?

Sjekka foresten plugga i dag og di er Kold svarte!!

Skal prøve å bytte til orginal chippen å se hva som skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv det du. Mistenker fet blanding på grunn av ødelagt chip, men hva vet vel jeg : rolleyes

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja håper det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk bilen til og gå 70% bedre i dag og fikk bort det irriterende olje lyset i autocheck,Kjølevifta og en del andre ting våknet også til liv igjen.. :)

skulle sjekke chipene da jeg ser att kontakten til ECU er full av irr,SKIKKELIG MYE..

fikk skikkelig hjertebank når jeg så den kontakten! :)

 

Så jeg renset så godt det gikk og testet.. god respons men ikke max..

 

kan bilen gå litt dauere hvis olja er herpa? oljen har fått skikkelig juling i det siste,den blir varm og ventilene tikker ganske heavy 1-2min etter jeg er parkert?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du med (veldig) fet blanding og mye korte turer vil oljen bli iblandet mye uforbrent bensin. Oljen kan bli veldig tynn av slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor samler det seg irr i kontakter på den måten?. Alt dette kom i vinter når bilen var tom for strøm 2 ganger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt. über gammel tråd.

 

Jeg har samme problem som du har (hadde) at den feiltenner litt på tomgang. Den gjør ett hikst på en måte. Og at det smeller i potta når man girer. Pluggene er også helt svarte. ECU var original. Nå er den chippet, og samme problem der. Det er nye coiler,plugger og vanntempsensor.

Da er spørsmålet: Har du funnet feilen på disse 2 årene? Hva var feil med din? Renset du bare ECU kontakta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble ikke konklusjon på denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.