Anbefalte innlegg

Hvor befinner stavanger/sandnes/sola sine rånere henn på kveldn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt omkring.. bl.a Statoil på Forus, Hydro på Løkkeveien osv... Men skal du ha skikkelig gjeng med rånere tar du turen på Kvadrat rundt 9-10 tiden på søndags kveldene, mye folk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal råne i kveld da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at det var "noen" på kvadrat ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy f som den bilen din går Frank... :) Stod rett over deg i starten på Mekjarvika.. tenkt å si hei, men du forsvant så fort ned i mengden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din der også, bilen din er jo enda tøffere i virkerligheten enn på bildene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, din og! Men du skulle vært drept for salg av BBS LM... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sånn er det når man er blakk og trenger penger, men har planer om å handle slike igjen. Bare litt usikker på hvilken dim jeg skal ha, vurderer 9" foran og 9,5 evt 10" bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vel til å spore noe jævlig da? Men har hørt at du ikke bør ha ulike dimmer på dekka og felgene når du har quattro.. Hva med 9" forran og bak med 235 dekk, vært good. Sporer ikke så ei hore heller da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge rulleomkretsen er lik er det egentlig samme. Sporer gjør det uansett :)

Nå står bilen min sånn forresten halvveis demontert, orker ikke skru mer i dag for nå skal jeg drikke, men fant i allefall ut hvorfor bilen min gikk så dårlig i går, bla noen fine sprekker i grenrøret og en halvveis sprengt trykkslange. Er utrolig kjipt å skru ute med minimalt med verktøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge rulleomkretsen er lik er det egentlig samme. Sporer gjør det uansett :)

Nå står bilen min sånn forresten halvveis demontert, orker ikke skru mer i dag for nå skal jeg drikke, men fant i allefall ut hvorfor bilen min gikk så dårlig i går, bla noen fine sprekker i grenrøret og en halvveis sprengt trykkslange. Er utrolig kjipt å skru ute med minimalt med verktøy

Sveisemester Kluge til unnsetning?

hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper da på det ;). Bare håper jeg klarer å skru av driten, ga opp nå men jeg skal nok få det til. ingen ting er som å skru fyllesjuk. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper da på det ;). Bare håper jeg klarer å skru av driten, ga opp nå men jeg skal nok få det til. ingen ting er som å skru fyllesjuk. hehe

Bare gi meg ett pling litt før vertfall, muligens bedre å kjøre ut å ta det på jobb med TIG-en, er det beste det.. Mn fant ikke adgangs kortet mitt i dag morges så jeg må se om jeg finner det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det, kanskje best å ta det med tig ja. Hadde knekt støttestaget tvers av også, er tydligvis litt krefter i sving når man tar rivstart :) Noen som har film fra i går forresten ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mistenker at Mr.Torsen faktisk kan klare forskjell i rulleomkrets også uten problemer. Ser jo på filmer (spesielt martinnson S4 sladd i rundkjøring) at for og bakhjulene ikke henger helt sammen.

Men jeg lurer på hvordan torsen vil fordele kreftene da. Mindre dekk foran så vil den vel tro at den "spoler" hele tiden og levere mer kraft til bakhjulene permanent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen filmer fra søndagen om du er intr frank;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ikke og sladde skilt osv ennå så jeg vil ikke legge de ut for alle og en hver. men om du vil kan jeg sende dem på mail.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do that, send de på freshboy(a)online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do that, send de på freshboy(a)online.no

Nydelig bil Rui,så deg på kiwi for 2min siden.. :)

Må få på S2 emblemet i grillen min...legger merke til det med en gang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøring på reve gokart bane i morgen(søndag 6mai) fri får alle! skilter eller prøveskilter(ikke løpsbiler) kun gatebiler. koster 350kr å delta! begynner rundt 12 men de som vil delta selv må møte en stund i forveien pga førerinstrukser. kom å kjør/se på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

revekjøring ble avlyst pga dårlig vær!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.