Anbefalte innlegg

Hmm noe stivt for en S4 vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm noe stivt for en S4 vel?

 

Det er jeg ikke så sikker på - Håvard har kostet på bilen sin bra mye, og sist jeg så den gikk den i hvert fall 'helt greit' :-)

 

 

Er nok flere her på forumet som vet ganske mye om den bilen der. (mye mer enn meg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Dersom det er et VWAudi medlem som selger så beklager jeg, men dette er ikke en S4 fra 1993 verdt og spesielt ikke med denne km standen.....men det er jo markedet som bestemmer....

 

Har personlig hatt 2 stk S4 selv som har vært påkostet og ivaretatt, så jeg bør vite hva jeg snakker om.

 

Noe som man alltid skal være klar over når man kjøper S biler er at de er brukt og mange godt brukt. Er bilen trimmet så er det etter min mening et tegn som tenderer mot godt brukt. Man trimmer ikke bil uten å bruke det til noe. Om den tidligere har vært godt brukt eller nå er godt brukt får være opp til selger å informere om. Uansett så er det til syvende å sist tilstanden som avgjør valget.

 

Skal du ha 5 seter og er ute etter S bil så anbefaler jeg at du også sjekker ut S6 (C4) som du kan få til under denne prisen. Det er noen S6'er som er kjøpt nye i Norge på grønne skilter og er du heldig så finner du en "en eiers" bil som er godt tatt vare på.

 

Lykke til med kjøpet av ny bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.