#1 Skrevet April 29, 2007 Skal skifte en ABS sensor og i verkstedsboken står det "Before fitting speed sensor, fit sealing collar and coat speed sensor all round with lubricating paste -G 000 650-." Noen som vet hva slags smørepasta -G 000 650- er, og om det finnes en ekvivalent...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 I Haynes boka til min A4 står det bare fett, står ingenting om G000650. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 Min informasjon er hentet fra Elsawin som VAG verkstedene bruker. Det er mulig vanlig smørefett vil ha samme funksjon, men den hvite pastaen som er rundt sensoren nå, er ganske tykk/seig... Jeg antar den er både vann og varme bestandig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 Kobberpasta er er relativt varmebestandig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2007 Kobberpasta er er relativt varmebestandig. Som Steinar sier, kobberpasta funker gull det både litt tykkelse på den og den er varmebestandig.. Har selv brukt denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...