#1 Skrevet April 29, 2007 Trenger tips til rengjøring av felger som har stygge merker etter dritt. Se bilde. Har søkt litt, men fant ikke noe. Gjelder forsåvidt også inni felgene. Har prøvd vanlig såpe & avfetting, det hjalp ikke stort. Så kom igjen folkens, dette er jeg ikke alene om akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 Asfalt-rens,whitespirit,diesel........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 Cartec Wheel acid, spray på skyll av med høytrykk og varmtvan, felgene ser ut som nye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 auto glym tar-remover og turtlewax felgkost tar denne jobben;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2007 Takk for tips. Får en tak i noen av disse stoffene på en bensinstasjon f.eks? Trenger helst stoffet i dag, siden jeg holder på å vaske nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2007 Sitrusrens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2007 Felg rens fra Cartec. beste som finnes og ikke dyr. cartec.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2007 Sitrusrens..2. that. Sitrusrens er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2007 Her finner du en oppskrift som fungerer ufattelig godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2007 Baseolje rengjør alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2007 Kjøpte en Turtle wax wheel cleaner , funket veldig bra! Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2007 Kjøpte en Turtle wax wheel cleaner , funket veldig bra! Anbefales Funker veldig bra den! Felgrens fra Sonax er også utrolig bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 29, 2007 Felgrens fra Biltema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 30, 2007 Turle sin Felg-wax fungerer også bra, både fjerner skit, og gjør det veldig greitt å vaske senere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 30, 2007 Prøvde Turtle sin nano-tech wheel cleaner på vinterfelga, hadde igrunn ikke vært så nøye med rengjøringen, så jeg gruet meg til det. Men sprayet på og lot det stå på en ti min tid, og så spylte jeg de, og de ble gullende rene, ikke noe dritt igjen.. ikke bruk for hverken børste eller svamp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2007 Har brukt Turtle Nano-tech... Meget bra produkt. Alltid bra resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg kjøpte no billig felgrens på Rimi "Alltid" eller hva nå den heter, billig og 10kr flaska. En felgrens og felgbørste gjør nok susen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...