Fjerning av batteri, sentrallås død!

Anbefalte innlegg

Hei,

Under montering av Sub`n i bagasjerommet, vart batteriet fjerna.

Når vi kobla batteriet til igjen funker ikkje sentrallåsen skikkeligt..

Trykker eg på låseknappen på nøkkelen, slår alarmen seg på men dørene forblir i ulåst posisjon.

Må eg inn på Møller å få de til å fikse dette eller er det noe eg kan gjøre selv?

Trenger hjelp!

Mvh

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke alarm på min seat men fjernbetjent sentrallås,

Når jeg kjøpte bilen så virket ikke denne men etter å lest i instruksjonsboken så stod det at jeg måtte kode den opp igjen..

Fremgangsmåten var noe sånt som sette nøkkelen i tenningen, vri på, holde der i 5 sek, så ta ut nøkkel og trykke på låseknappen 3 gangen, da skulle den aktivere seg,

Gjorde dette men det virket ikke før på niende forsøk, men jeg husker hvertfall at bilen stod med flatt batteri når jeg kjøpte den. Så jeg anbefaler et kjapt søk i manualen din hvertfall, kan være så enkelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

Funket dårligt det,men takk for svaret.

Instruksjonsbøkene mine er på Tysk, så skjønner ikkje bæret..hehe...

Viss eg ikkje får det til idag, så ender eg vel på Møller imorgen tenker eg.

Koster vel sikkert flesk også antar eg!!: bh :

Mvh

Sn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på detta???

Skjønner som sagt ikkje dritten av instruksjonsboka, og møller ska vel ta alle penga mine viss de ska fikse det!hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo være noen andre enn møller som har peiling på dette.

koster deg ikke mye å ta noen telefoner til diverse verksteder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert borti liknenede på biler eg har chippet. meiner det berre er sin sekvens du ska gjennom. Kan event hjelpe deg eindag det passer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingve:

Har hørt at det er noe greier som må trykkes inn å vente i 5 sec + mye greier..hehe.. Eg er heima på Fyllingsnes idag, er ikkje lange turen fra fyllingsnes til Austrheim;) : smil :

Fint hvis du kunne tatt deg ein kikk på den en dag.

Mvh

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

Liten oppdatering i denne saken. Skudde ifra vacumpumpa til sentrallåsen ikveld, og fant ut at deler inni pumpa va knekt/brent. Sjekka på nette,og det ligger en vacumpumpe til sentrallås for Audi A3 1,6 1996 mod. Passer denne overrens med min selv om eg har 2000 mod?? burde vel ikkje vere så sinnsyk stor forskjell...?? Vil helst ikkje til Audi å spørre om denne, "Ja,denne delen har vi på lager.. Koster bare 10000" hehe: vinke :

I Vacumpumpa på toppen så ligger det 4 trekanter som ska drive pumpa, og disse er da ødelagt.

Noen formeininger om dette??

Need help! hehe...

Mvh

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yoho

va nede på Møller isted for å høre om vacumpumpe eller deler til den.

Fikk beskjed at vacumpumpa blir bare levert som en komplett enhet, og den koster 4617 kr ( eller sånn ca da). Uhmm.. Hallo.. Eg trenger 4 små plastbiter, vil ikkje kjøpe ny pumpe!

Noen som kan hjelpe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.