#1 Skrevet April 29, 2007 Er det ingen her som har girkassekodene til Audi 5-trinnskassene? Er det noe som heter AAO ? Bilen står - trenger ny girkasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 Ingen som vet? Må ha meg ny girkasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 Mener det skal stå på toppen av kassa et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 Så noe der.. begynner med A og de andre ser jeg ikke - kan være den slutter på H? Hva er alle de forskjellige girkasse kodene til 5 trinnskassa som sitter på 3B, er i en Audi 100 QT 1986. *edit* Tror det er AAO ? Finnes det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2007 Ingen som har en oversikt over alle girkassekodene til Audi 5-trinns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2007 Er det ingen her som har girkassekodene til Audi 5-trinns kassen som sitter på bilen min? Er det noe som heter AAO ? Bilen står - trenger ny girkasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2007 Dette er det som er av 5trinnskasser til 86mod Audi 100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2007 MC,AEZ,AAH,AGD,AAJ.. Bildet ble litt dårlig så jeg skrev ned kodene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2007 MC,AEZ,AAH,AGD,AAJ.. Bildet ble litt dårlig så jeg skrev ned kodene.. Passer noen av disse på 3B? Hvilken isåfall? Er så vansklig å se koden. Ser ut som en O der (stor skrift) på slutten, og det hadde ingen av de du posta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2007 Det vet jeg desverre ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2007 Tomas B.Pettersen, kan du se med det progget ditt på: Audi 200 med 3B motor girkassekodene og S2 5 trinns girkassekodene? TIA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...