#1 Skrevet April 29, 2007 Har en A80 2.oe avant. Når jeg er ute og kjører fjusker den ved rundt 4000omdr. spesielt i 5 gir Akkrurat som om den ikke vil over et visst turtall. Noen som kunne gitt en liten feilsøkingsguide på dette? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2007 Ingen som har en formening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2007 Før evt. feilsøk så bør du være sikker på at du har friske plugger,pluggkabler,fordelerlokk,rotor,luftfilter,bensinfilter. altså sliker servicedeler som noen ALDRI bytter.. dette har du skjekket eller vet er byttet ? Hvis det er sånn "mnjaa.. vet ikke når det var byttet" så ta en service før feilsøk.Hvis alt er byttet ville jeg målt lamdasonden.og sjekket over evt.vacumfeil.Lekasje innsug..er jo sånne enkle ting du selv kan gjøre.Kan lønne seg å ta ut feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 ..Og de flotte releene fra Bosch som mister kontakt.. Særlig bensinrelé og motorstyringsrelé (Digifant) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 min 2,2 5E fjuska noe helt grusomt pga dårlige O-ringer og bakelytt tetninger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...