Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette merket? Bilextra som selger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd felgrensen, den fungerer veldig bra.

Var å kjøpte 3 flasker for 100kr her om dagen, på tilbud.

De hadde også tilbud på Meguars, "ta 3 betal for 2"

Dette var på Ryen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd felgrensen, den fungerer veldig bra.

Har ikke prøvd noen av de andre produktene, men felgrensen syns jeg også var veldig bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens man snakker om felgrens. Bruker selv denne felgrensen fra Bilxtra.

01_440416_big.jpg

Dette er ikke Comma, men den fungerer veldig bra syns jeg. Har en kompis som også sverger til denne. Den er billig og gjør jobben sin.

Når det gjelder Comma har jeg god erfaring med glassrens, interiørrens, og shampoo. Syns også dekkfornyer fungerte bra, men har ikke det helt store sammenlikningsgrunnlaget. Samme for polishen.

Når det gjelder Clean Plus, som lager felgrensen på bildet, så ser jeg for meg at også disse har mye bra produkter, men til rimelige priser. Tror det er disse som leverer Wipsene man får til vindu/dashbord når man kjøper gullvask på Statoil. De som har prøvd disse vet at de stiller i samme classe som Armor-All, og at dette ikke kan sammenliknes med de ubrukelige serviettene fra Biltema.

Nå svarte jeg på litt mer enn det ble spurt om men... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.