#1 Skrevet April 29, 2007 Hvor får man kjøpt plugger rundt her på en søndag? INGEN som har jo. Statoil i br.dal hadde, men de hadde ikke riktige - ikke engang til en vanlig a3 1,8T. Bare vanlig 1,8. Bosch FR5DP er det jeg har - vil gjerne ha tak i det. I DAG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 Det er samme plugger som jeg bruker, og dem får du ikke tak på i dag ! Kjøpte nye plugger for ca. 2uker siden, og da var det bare 4stk igjen på meca på gjøvik (eneste jeg fant i distriktet som hadde ) Og de måtte da bestille 1til, så jeg fikk nok... Så spørs om du må få tak på dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 Plugger på en søndag i disse dager er nesten helt umulig. En gang opplevde jeg at en ble tilbudt grassklipper plugger når han spurte etter plugger til bilen sin. (Han stod foran meg i køen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 hahah. Søndager er kjempefine dager Men kjøpte en plugg med mindre varmetoleranse bare for å prøve. Får kjøpe ny i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...