Sharif`s latterlige nettsider...

Anbefalte innlegg

Helt utrolig at en som er så stor på dekk ikke klarer å ha nettsiden sin opp mere enn èn uke i året!!

Nettsider er jo noe som "lever" og man kan jo ikke basere de på denne containeren med felgpakker han venter på hver vår.

Våren er jo snart over!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker jo som at sharif ikke akkurat kommer til å gå konkurs med det første akkurat da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli etpar stykker her på forumet som klarer å levere fryktelig bra pakker på dekk\felg.. Gi blaffen i sharif..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli etpar stykker her på forumet som klarer å levere fryktelig bra pakker på dekk\felg.. Gi blaffen i sharif..

Kunne ikke vært mer enig! Har ikke hatt annet med prakk med han..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dekk og felger hos han og var veldig fornøyd med de.

Men er enig at nettsidene er dårlige. Forøvrig er det helt UMULIG å komme gjennom på telefon uansett når på døgnet du ringer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer med noen dekk jeg har kjøpt hos Shariff.

Og det begynner å bli noen dekk det også nå.

Og nei jeg jobber ikke for Sharif....

Men web sidene hans er jo så og si ikke eksisterende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt en del av han før, men når man får like billig ELLER billigere andre steder + service ut av en annen verden sammenlignet så har jeg ikke noe til overs for den "sjappa"... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke legge igjen ei krone hos Sharif... Når dem aldri klarer å ta telefone der er de ikke interesert i å selge heller... Da hadde sharif fikset opp i den telefon problematikken for lenge siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enste jeg ikke liker ved shariff er at man ikke kommer gjenom på tlf og lang kø i butikken....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er gøy og nesten alltid litt show å innom Sharif...skjer alltid/ser noe rart der..også er det moro å rive litt kjeft med "Gamling" og høre noen historier..: smil :

Jeg stikker heller innom Sharif...bruker ikke nettsiden hans.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er gøy og nesten alltid litt show å innom Sharif...skjer alltid/ser noe rart der..også er det moro å rive litt kjeft med "Gamling" og høre noen historier..: smil :

Jeg stikker heller innom Sharif...bruker ikke nettsiden hans.

Hehe... husker jeg var innom da dem hadde gamle butikken der.. Kunden foran meg spurte på spøk hva dem gjorde om kundene stakk av med dekk uten å betale osv.. Da dro gammer'n fram en øks bak disken.. (liten "spøk" fra hans side også) Mye bra kommentarer fra han der.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke poenget med å bruke sharif når man får sharif priser på dekk og felg hos Christer på dekkskift.no men med en ekstraordinær service ;).

Og nei, han har ikke bedt meg om å poste positive ting om han.. jeg ble bare så overrasket over såpass bra service anno 2007. Begynner å bli langt mellom de som faktisk yter bra service nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner også med at mange etterhvert klarer å levere bra pakker, på lik linje med Sharif.

Poenget mitt var at under de fleste av sine intervjuer forteller han hvor stor han skal bli på nettsalg...

Da humrer jeg litt når jeg ser hvor oppegående han er på nettopp det!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både litt negativ og positiv kritikk av Sharif.

Var å kjøpte felger og dekk til forrige audien min hos Sharif, de var skjeve som et vist tårn, reklamerte fikk nye, men samme skjeve dritten, ikke vet jeg om det er "made in taiwan" billig produksjon av felger eller dekk, men dårlig kvalitet var det ihvertfall.

Det positive er at jeg fikk igjen penga nesten uten problemer, måtte bare stå nesten en hel dag til i kø!

Gikk så til dekkmesteren(tror jeg) å kjøpte samme felger, de var av en helt annen kvalitet.

Det som er helt sikkert er at jeg aldri gidder å stå mange timer i kø der engang til, ihvertfall ikke når vi har Christer hos dekkskift.no :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handler ikke dekk av skattesnyltere som sitter bak disken med dolce&gabbana klær til mer enn felgene på bilen min koster.

Som sagt; det er mangge andre som kan skaffe de samme dekkene og felgene til samme pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er mange andre som sagt..fikk veldig god pris hos Gunders sportcars..og god service..

pluss at dekka jeg fikk hos gunders var mange hakk over nankang dekkene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hvert med bygd det bygget han har nå og jeg spurte å få en bra pris på dekk og felg men jeg vurderte det lenge før jeg handlet dekk av dekkskift.no.tommy er veldig ålright å prate med men det var nesten alltid noe aviser han stod å viftet med når han hadde hvert i mediene.faren hans satt vakt i porten hver eneste dag som limt fast i stolen.hehe.snodig kar ja.kjørte en gammel haug av en bil.rart den hang sammen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært borti så bra service som man får hos Christer hos dekkskift.no Kommer aldri til å handle noe mer der opp hos sharif. Han litt kraftige som står i kassa der oppe, lurte på om jeg var berusa som skulle ha 225/40-18 vinterhjulspakke.. Det hadde han solgt MEGET litt av, kunne ikke være særlig allright å bruke på vinterføre... Itillegg sa jeg at jeg ville ha RS4 I eller II. Mens han begynte å dra fram alle de kjipeste felgene dem hadde, fordi at de var så veldig "billige"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært borti så bra service som man får hos Christer hos dekkskift.no Kommer aldri til å handle noe mer der opp hos sharif. Han litt kraftige som står i kassa der oppe, lurte på om jeg var berusa som skulle ha 225/40-18 vinterhjulspakke.. Det hadde han solgt MEGET litt av, kunne ikke være særlig allright å bruke på vinterføre... Itillegg sa jeg at jeg ville ha RS4 I eller II. Mens han begynte å dra fram alle de kjipeste felgene dem hadde, fordi at de var så veldig "billige"..

Så vidt jeg veit er du litt berusa :P

Hørte på dekk hos nabo'n min. Han klikka jo nesten i vinkel og kom med den jævligste leksa fordi jeg skulle ha sommerdekka mine. Vinterhjula mine er han heller ikke veldig glad i...

Enig med deg; MITT problem, ikke hans :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.