#26 Skrevet Mai 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2007 Den skal tidlig krøkes den som god VAG entusiast skal bli:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 2, 2007 Og akkurat der ble jeg fri for strøm på kameraet: dum : Så resten av bildene er tatt med K750i:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 2, 2007 Vi dro så til Nes tror jeg det het: klø : , her lurte vi frem grillpølsene, brusen og historiene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 2, 2007 Disse karene kom innom og lånte en kopp med ris.. Han her har garantert dårlig hørsel og store bensinregninger... Så igjen vil jeg få takke for en kjempehyggelig dag:) Og hvis alle satte like god pris på denne dagen som meg så ser det nesten ut som om vi må finne på noe mer fremover, og ivertfall gjenta dette til neste år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 2, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 2, 2007 takker for bra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 3, 2007 Takk for et bra treff:)Hyggelig å treffe flere medlemmer! Her er de få bildene jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 3, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 4, 2007 Ser ut som dere hadde en vellykket tur. Får hive meg på lasset neste gang, da her jeg vel fått bilen.. Og Bjørn; senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 4, 2007 Og Bjørn; senk? Ja:o Kommer nå snart, planen er at bilen skal være senket iløpet av denne måneden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 4, 2007 må takke for et trivlig treff:) vi må få til flere sånne treff løpet av sommern: rock : er viktig å synes på veiene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 4, 2007 Godt å høre at det ble et vellykket treff. Topp at dere legger ut bilder for oss som ikke fikk tid den dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 8, 2007 Det var en hyggelig tur, ser at jeg dro alt fo tidlig hjem igjen:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 10, 2007 Takk for sist folkens! Meget hyggelig at dere tok turen. Litt synd ikke været var bedre. Dette frister til gjentagelse. Vi skulle kanskje møtes i Saltstraumen en gang? Bra bilder forresten Bjørn. ( ps senk ligger i garasjen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 11, 2007 Skal passe på å få på sommersko tidligere neste år. Så jeg tørr stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 11, 2007 Dette frister til gjentagelse. Vi skulle kanskje møtes i Saltstraumen en gang? Ja, det var en god idè faktisk, vi kan se om det er stemning for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...