#1 Skrevet April 29, 2007 Nå er mine 20" krom Larzon Consideration solgt.. Har lyst på noe nytt:) Så det er bare å komme med tips. Det skal være max 20" Har også lyst å senke bilen så lavt som mulig. Har KW Inox 3.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 19" A8 Replicafelger, RH/Porsche Turbofelgen eller kremfelgen BBS Lemans:) Det er mine tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 Her er min med RH AH Turbo felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 Den A6n din er bare helt konge med de felgene!!! Det er de RH felgene jeg merner er et bra tips!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2007 Her er min med RH AH Turbo felgene.. Konge felger.. Nå vil jeg bare vite bredde på felgene, ET og dekkdimensjonen Ja, så pris sånt ca:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2007 ET 32 med spacer. Bredde 8,5. 235/35/19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2007 Har litt lyst på 19" RS4 II.. Noen som kanskje har bilder av RS4 II på A6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2007 OZ Botticelli 20" http://www.ozracing.com/2006/pages/products/products.view.group.php?lang=en&collezione=tunerSystem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg tror jeg går for 8.5x19 RS4 II med 235/35 dekk. Hvor mye kan jeg da senke bilen? Noen som vet sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...