#1 Skrevet April 29, 2007 Liten snutt fra helgens morro!!! : rock : http://www.youtube.com/watch?v=hE-BCSYKjQs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2007 beklager litt of-topic, men dette RS2en som har jevn mørk toning over hele siden, og som var innom Mekonomen ved Hydro Texaco, med porsche turbo hjul? ps: signaturen skal være 5 linjer totalt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2007 beklager litt of-topic, men dette RS2en som har jevn mørk toning over hele siden, og som var innom Mekonomen ved Hydro Texaco, med porsche turbo hjul? ps: signaturen skal være 5 linjer totalt! Tror ikke det var meg! mekonomen på lade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2007 Hvilken sang var det? Så relativt morro ut, selv om banen virker utrolig humpete .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2007 Mekonomen verkstedet bortenfor KBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2007 Hmmm: klø : Feil lyd.... No music, just femmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2007 Hmmm: klø : Feil lyd.... No music, just femmer Korrekt!!!!!! må ikke legge til musikk når det er femmer med i filmen.. DEN er jo musikken så ikke noe særlig behagelig ut den banen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2007 beklager litt of-topic, men dette RS2en som har jevn mørk toning over hele siden, og som var innom Mekonomen ved Hydro Texaco, med porsche turbo hjul? ps: signaturen skal være 5 linjer totalt! Tenker du så John Kåre sin;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=730442#post730442 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2007 Tenker du så John Kåre sin;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=730442#post730442 Det tror jeg å! Var ikke meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2007 Hvilken sang var det? Så relativt morro ut, selv om banen virker utrolig humpete .. Sunfreakz Feat Andrea Britton - Counting Down The Days (Fonzerelli Mix) Kul låt! Var utrolig dårlig bane. men måtte bare prøve rs2 på bane. På grund av teknisk svikt i video utstyre så fikk jeg ikke med noe bra 5-lyd! så ble en kul låt i stede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2007 Ville aldri i verden kjørt noe med verdi på over 6000,- på Lånke.. Tror det gikk mye plastikk på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2007 Synes du må prøve rs2`n på ACR Bendik Audi var jo egentlig godt representert på lørdag Noen som har noe info om de to audiene som stod under audi "teltet"..? En hvit audi 80 quattro /med 20vt , og en svart s4...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2007 Synes du må prøve rs2`n på ACR Bendik Audi var jo egentlig godt representert på lørdag Noen som har noe info om de to audiene som stod under audi "teltet"..? En hvit audi 80 quattro /med 20vt , og en svart s4...... Har lyst til å ta meg en tur ditt å testa litt! Er jo den beste banen i Norge:) Var en del audi. Gikk bra den s4 som sto under telte. Da har jeg meldt meg på ACR. kommer til å li morro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2007 Hvis du har tenkt å kjøre på bane, kan det være lurt å forhåndsbetale allerede i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2007 Hvis du har tenkt å kjøre på bane, kan det være lurt å forhåndsbetale allerede i dag Ja, så det! Får håpe jeg får fri fra jobb!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2007 Ja, så det! Får håpe jeg får fri fra jobb!... Kryss fingrene! Jeg skal oppover hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...