Anbefalte innlegg

Skal spleise den orginale fangeren med stylingen min... Skal kutte den nederste ( svarte delen ) av fangeren å spleise på glassfiberdelen.

Men der jeg skal spleise dem sammen er det jo max 1 cm flate å spleise! hva kan jeg gjøre slik at dem holder?

 

Håper på raske svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

 

Har du bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

desverre... Datan har kræsjet så jeg sitter på en annen... men har en link til prosjektposten min:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78474&highlight=langseth

 

som du ser, den svarte listen skal bort åsså skal den spleises med den andre delen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke slik som det er på audi desverre;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg for en best mulig hefteflatte ved å pusse den med veldig grovt sandpappir, du kan og bør også ha tverstivere på innsiden

tverstivere er: bruk ispinner fra pinup eller lignende på innsiden av fangeren, lim de enkelt fast på tvers av skjøtelinjen med den flatte siden 90grader ut fra fangeren, dek der etter disse med glassfibersparkel og du vil der med ha en konstruksjon som er med å avlaste skjøtten samtidig som den tar opp for sideveis vridninger. Den samme sparkelen kan du bruke til dekke overgangen fra innsiden i et halvtykt lag i en 6-7cm brede over hele innsiden av fangeren, dette pluss festepunktene i hjulbuene vil gi deg en sterkere konstruksjon en orginalt. Sparkelen må du kjøpe på Biltema for den er både billig og særdeles bra

 

Har en kamerat som jeg hjelper litt som er rå på dette og han benytter disse triksene pluss mange fler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.