#1 Skrevet April 30, 2007 nåken som veit om det går and å fjærne service teksten som kommer opp i displaye mitt med vag com? kordan en fjærna det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2007 Det går fint det, uhyre enkelt også, men avhenger av bilmodell (longlife service, eller ikke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2007 enkelt alltså? kan du forklare korleis en gjer de? ikkje satt mej so veldi godt inni vag com greia enda.. er på en 2000 mod A4 1.9 Tdi (PD) motor 115 hk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2007 Inn på 17-instrument, 10-tilpasning, kanal 02: Lagret verdi: 01 = Oljeservice nødvendig 10 = Inspeksjonsservice nødvendig 11 = Olje- og inspeksjonsservice nødvendig Ny Tilpasningsverdi: 00 = Olje- og inspeksjonsservice nullstilles 01 = Oljeservice nullstilles 10 = Inspeksjonsservice nullstilles Står mye info om dette på nettet hvis du googler litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2007 Kan han ikke bare holde inne den høyre "tappen" i speedometeret mens han starter tenningen? Mener jeg har gjort dette på en Golf 00 modell, og en A6...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2007 Inn på 17-instrument, 10-tilpasning, kanal 02: Lagret verdi: 01 = Oljeservice nødvendig 10 = Inspeksjonsservice nødvendig 11 = Olje- og inspeksjonsservice nødvendig Ny Tilpasningsverdi: 00 = Olje- og inspeksjonsservice nullstilles 01 = Oljeservice nullstilles 10 = Inspeksjonsservice nullstilles Står mye info om dette på nettet hvis du googler litt Er det akkurat det samme på en Audi C4 ? In1 lampa blinker når jeg starter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2007 På C4 er det: Inn på 17-instrument, 10-tilpasning kanal 05: distanse til neste oljeskift (oil) i 1000 km. kanal 06: distanse til In-1 service i 1000 km. kanal 07: tid til neste In-1 service i dager/10. 36 er standard (1 år). kanal 08: tid til neste In-2 service i dager/10. 72 er standard (2 år). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2007 Lurer også på hva slags kanal jeg skal bruke på bilen min! 98 a6 Finnes det noen oversikt til forskjellige biltyper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...