#1 Skrevet April 30, 2007 Lurer sterkt på om denne dimensjonen bygger nok ut på min S4 b5, så hvis noen har bilder tatt for- eller bakfra som viser hvor langt ut dette kommer vil jeg gjerne se. Er vel samme om det er A4 eller S4 såvidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2007 skjekk ut profilen min. det er 8x18 ET35 med 225/40/18 Nexen dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2007 Takker for den! Synd det er så tragisk størrelse på profilen, du gidder ikke poste et par originaler i full størrelse? Hva synes du selv, skulle det bygd litt mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2007 jeg har ikke bildene på daten nå etter jeg har formatert men de ligger på cd her et sted... Bak kunne jeg tenkt meg kanskje 2 mm til.. forran så kommer det ann på hvor mye du skal senke/har senka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2007 ET30-35 bør være bra på A/S4 B5 (samma skjermer på disse?).. Vi testa 18" RS4-felger med ET25 på en A4, det stakk litt for mye ut.. Men kommer selvsagt litt an på dekkdim/senk/osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2007 tror faktisk edt er litt breiere skjermer på s4 forran? fangeren min passer hverfall ikke hundre prosent forran ved skjermene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2007 jeg har ikke bildene på daten nå etter jeg har formatert men de ligger på cd her et sted... Bak kunne jeg tenkt meg kanskje 2 mm til.. forran så kommer det ann på hvor mye du skal senke/har senka? Akkurat sluppet den ned et par etasjer. Her avbildet med originale 17x7,5 ET45 tror jeg. Ikke mye pent. http://bryhni.com/~christbw/pics/s4/Audi_007.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2007 hvis du skal ha deg andre felger, er du da intressert i og selge dine? Kunne tenkt meg et sett slike felger i 17" faktisk.. Hvis du skal ha deg felger på bilen så ville jeg kjøpt noen med et ET som ikke overskred at du faktisk får det godkjent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2007 hvis du skal ha deg andre felger, er du da intressert i og selge dine? Kunne tenkt meg et sett slike felger i 17" faktisk.. Hvis du skal ha deg felger på bilen så ville jeg kjøpt noen med et ET som ikke overskred at du faktisk får det godkjent.. Dessverre, de går nå som vinterfelger. Hva er godkjent, opp til 15mm endring i sporvidde? Dvs min 37-38mm ET? Det er disse som er problemet, går ikke over bremsene: http://bryhni.com/~christbw/pics/s4/rims/IMAGE_053.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2007 15mm ja, dvs max 7,5mm på hver side, som betyr minimum ET38 uten papirer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2007 8x18 ET35 med 225/40/18 : Noen gamle bilder : Håper dette hjelper deg litt... Jeg syns inpresset passet bra, subbet akkurat ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2007 Min bil med 8,5x18 med 235/40-18 ET35 Synes det er helt perfekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2007 8x18 ET35 bygger ikke veldig langt ut, så jeg ville ha hatt minimum 8,5 bredde og ikke breiere dekk enn 225 for å unngå subbing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 30, 2007 Min bil med 8,5x18 med 235/40-18 ET35 Synes det er helt perfekt.. Du har så rett, men problemet er å finne 8,5" felger som jeg liker og samtidig går over kaliperne på S4 :-( På den annen side er jo forskjellen i bredde bare en kvart tomme, så allverden av forskjell kan det vel ikke være. Dog så det noe bedre ut på din enn Skarseths A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2007 hvorfor ikke gå rett opp på 19"? du har jo plass til det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2007 RS4 II 8x19 225/35-19 ET35 RS4 8.5x18 255/30-18 ET 21 RS6 8x18 225/40-18 ET35 BBS CH 8.5x18 235/35-18 ET35 Så deg i Sandvika på fredag Christian, men da kjørte jeg ikke S4en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 1, 2007 Her avbildet med originale 17x7,5 ET45 tror jeg. Ikke mye pent. http://bryhni.com/~christbw/pics/s4/Audi_007.jpg Dette ble litt annerledes enn på jobben ja! Synes det ser ut som at org hjulene fint kunne klemmes ut en cm hver, altså ET35 foran og ET25 bak bør kunne bli en forbedring med litt bredere hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2007 Lurer sterkt på om denne dimensjonen bygger nok ut på min S4 b5, så hvis noen har bilder tatt for- eller bakfra som viser hvor langt ut dette kommer vil jeg gjerne se. Er vel samme om det er A4 eller S4 såvidt jeg vet. litt dårlige bilder men det er OZ supertourismo i 8x18 ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2007 Tusen takk til alle for input. Ser ut til at det går an å leve med 8x18ET35 på denne bilen. 19 er for mye for meg som skal bruke bilen til "familiekjøring" og kjører en del turer oppi nord på veier fulle av telehiv og hull. Hvis noen har tips til felger i 18x8,5 som går over kaliperne mine så trenger jeg det! Problemet er bare at felggrått er 100% uaktuelt, og vil helst ha svart med blank kant (likt de på bildet jeg linket til) =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 1, 2007 svart med med blank kant finnes det jo utrolig masse av nå om dagen.. du får leite rundt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2007 Jeg skal forhåpentligvis hente noen 9,5x18 ET35 til min i morra om dekka har kommet.. Spent på hvordan det kommer til å bli, da det er svarte eiker med blank kant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...