Trondheim:Dårlig veier i byen..

Anbefalte innlegg

Kjørte prinsengata mot sluppen her en kveld. Lå i høyre felt, og der hvor man får Trondheim Torg på venstresiden, så ble jeg nesten hengende meg boraen. Og den er ikke sååå lav. Skrapte opp leppen foran pluss en deler under bilen: bh :

 

Så for å unngå at dette skjer flere ganger, tenkte jeg å høre om det var flere steder det er dårlig vei som en med litt senket bil bør vær obs på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hele forbanna byen e jo en jæ*** stor traktorsti: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, der tar jeg nedi med hele bilen. Må enten ligge i venstre felt eller utenfor hjulsporene.

 

Når du kommer i høyre felt nedover Erling Skakkesgt (mellom Trondheim Torg og Statens Hus), har du også en kjempekant når du skal inn i Prinsengt. Her bør du ligge i høyre felt om du ikke kjører traktor..

 

Industriveien er jo ett kapittel for seg selv :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det er flere en meg som har problemer da:) Kom også på gamle? osloveien eller hva den heter. Fra Ila og utover mot Selsbakk. Bør være våken når en kjører der også:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.