Anbefalte innlegg

Hei..

Har et lite problem med sentrallåsen min. Virker helt utmerket på dørene. men på bagasjerommet virker den ikke. Hører at motoren går inne i luka men låser verken opp eller igjen. Dette er en a6 98modell lim. Noen som har vert borte i dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det elektrisk eller vakum på A6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er elektrisk.. Høres i allefall ikke ut som vacum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er elektrisk, har samme problem med min, samme bil. har ikke brydd meg veldig om det, bruker aldri bagasjen =) men kommer til å se denne tråden igjen hvis det kommer noe svar, kanskje en arm ellernoe lignende som har håppet ut av ett spor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret er at dere skal vri nøkkelen en gang til venstre eller til høyre. Da stiller dere inn koffertlokket til å adlyde sentrallåsen. Dette må gjøres manuelt, og er sannsynligvis ikke gjort på deres biler. Enkelt, men genialt. Bare prøv.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret er at dere skal vri nøkkelen en gang til venstre eller til høyre. Da stiller dere inn koffertlokket til å adlyde sentrallåsen. Dette må gjøres manuelt, og er sannsynligvis ikke gjort på deres biler. Enkelt, men genialt. Bare prøv.: rock :

Hva gjør man hvis nøkkelen ikke passer til koffertlokket, men bare til døra da.? :P

Har forøvrig samme problem som gutta over. Men min nøkkel passer f... ikke der bak! Heller ikke på hanskerom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.