Anbefalte innlegg

: vinke : Vet ikke riktig om jeg legger ut tråden på riktig sted men vi prøver. Er på tankene på kjøpe TT og fant denne

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9870454&sid=16abcOmXdH398792&pos=1&tot=44

er det noen der ute som har kjennskap til denne og muligens hva årsaken kan være til prisen foruten om KM, ville dette være et godt kjøp til 169.900,-? hva er eventuelt svakhetene/feilene på en tt

Alle svar settes pris på

4_1176842159467.jpg

4_1176842160773.jpg

4_1038414646.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser fint ut dette, men jeg har hørt at man skal holde seg til de som er 2000 el nyere, ser at denne er første gangs reg. i 99. vet ikke om den da går som en av problem modellene som jeg hørte om. var visst det elektriske som da var problemet på disse.

var å prøvekjørte selv, siden jeg også ville ha en TT. den jeg prøvde var en 99 modell quattro, på denne virket ikke quattroen eller ESP`n.

men herregud så flotte biler det er:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Effekt 180220 hk

Nok effekt i den i alle fall... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ikke hatt den veldig lenge vet jeg. Og han ga vel ikke engang så mye for den selv i følge en kompis av han.

Jeg har selv 99 modell og har ikke hatt noe problemer med den foruten "forbruksdeler".

Lykke til med kjøp av TT :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 99 mod TT selv. Var veldig fornøyd med den. Som Tor Arne sier hadde den noen barnesykdommer men vet ikke om det bare gjelder 99mod. Problemer med dashbord, vindus heis og volum knapp på orginal cd spiller.

Ser jo pen ut den der ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ikke hatt den veldig lenge vet jeg. Og han ga vel ikke engang så mye for den selv i følge en kompis av han.

Jeg har selv 99 modell og har ikke hatt noe problemer med den foruten "forbruksdeler".

Lykke til med kjøp av TT :)

Vet du hvor lenge han har hatt den og da eventuelt årsak til at han vil selge den, håper det ikke er noe galt med den. Har du noen formening om pris han kjøpte den for :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.