#1 Skrevet April 30, 2007 Har ett sett med felger som jeg vil bli kvitt. 2-3 av felgene er kantkjørt, men ellers hele og runde. men hva kan jeg ta for dem???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2007 Har nok endel og si på størrelse og om det er med dekk og slikt og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2007 det er 8*18 felger uten dekk. inpress tror jeg er 35 har stått på en a4 avant 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2007 Kan sikkert fått tatt noen bilder om det er ønskeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2007 Gjør det.. RS4 felger flyter det av på markedet nå, mange selger de på finn.no ned i 4-5000 kr med dekk, i fin stand. Så du kan jo tenke deg selv. Går utifra det er replica du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...