Fin benking av Golf 3 VR6 Turbo Stage5 fra EIP.

Anbefalte innlegg

Er så glad i raske servere! Rakk jo å sove middagslur innen den var sendt... Men det så ut til å gå unna på rulla da, hva ble resultatet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Er så glad i raske servere! Rakk jo å sove middagslur innen den var sendt... Men det så ut til å gå unna på rulla da, hva ble resultatet?

De har en film fra deres GOLF III, som dere burde laste ned og ta en titt på når den kjører 402 meter.......

Dette er det beste turbo settet til VR6, selv ikke BI turbo settet i tyskland kan målle seg m dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bygde en hvit stage 6 Golf i 1999. Det er samme motor som sitter i den som du nevner Runar. Den kvart mil bilen.

Den motoren hadde mellox 550-640 i 4 år, uten å måtte renoveres. Det er helt utrolig.

Men det verserer mye frem og tilbake når det gjelder EIPTuning...

Jeg har kun lest på Vortex forumet, så ikke vet jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristian Pettersen

De bygde en hvit stage 6 Golf i 1999. Det er samme motor som sitter i den som du nevner Runar. Den kvart mil bilen.

Den motoren hadde mellox 550-640 i 4 år, uten å måtte renoveres. Det er helt utrolig.

Men det verserer mye frem og tilbake når det gjelder EIPTuning...

Jeg har kun lest på Vortex forumet, så ikke vet jeg.

Jeg har hørt at de ikke er de leteste å ha m å gjøre, hvis jeg ville kjøpt noe fra EIP ville jeg gjort det igjennom Olsen VW Tuning som er amrekaner, kan også sterkt anbefale han ved trimming.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor han på Strømmen? Han har aldri noe reklame eller hører aldri noe ifra han. Trodde ikke at det fantes lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristian Pettersen

Bor han på Strømmen? Han har aldri noe reklame eller hører aldri noe ifra han. Trodde ikke at det fantes lenger.

Stemmer det, han har nok kunder, så han gidder ikke å annonsere, her er nr. hans 907 98 679, han skjønner norsk, men liker å prate selv eng. His noe ringer han kan dere si at dere har fått nr av meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.