#1 Skrevet April 30, 2007 Hei !! Sliter noe Jæ.... om dagen med speedometeret mitt. Det virker ikke, og gir mye forskjellige tegn i displayet. Lurer på om det er noen som kunne tenkt seg å prøve displayet mitt, bare for å konstatere om dette er i orden eller ødelagt. Har prøvd å feilsøke, men er på kanten til å bli gæren, da jeg ikke vet hva som er feil. Lurer på om det er displayet eller andre årsaker som gjør at dette ikke fungerer. Trenger seriøst litt hjelp. Har prøvd å få tak i et nytt ( brukt ), men er litt dumt å kjøpe dette, hvis det er andre ting som gjør at det ikke fungerer. Trenger innspill....Noen som kan hjelpe ?? Holder til i Drammen.... Har ringt til Norsk Speedometer service, men de kunne ikke hjelpe. Har sendt e-post til England, men har ikke fått tilbakemelding på mailen min.... Takker for all hjelp... Mvh Stian Edvardsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 Snakk med Egil på Estuning. Vet at han har fiksa et som sto i bilen til en kompis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2007 Kan det være dårlig lodding baki? Vet at audi har hatt mye problemer med dårlig kontakt på typ89 ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2007 Har sett over alle loddepunkter og målt i både hue og..... !! Ettersom jeg skjønner det, må det være displayet som er ødelagt. Bilen hadde stått i et år, før jeg kjøpte den. Selger sier at alt fungerte da han parkerte bilen. Defor tror jeg det kan være fukt i displayet. Har åpnet det og sett over print kort o.l. Har også brukt electronic cleaner uten bedring av resultat. Alt av varsel lamper fungerer som Håndbrekk, Batteri, fullt lys, Varme i bakvindu osv.... Det er derfor det hadde vært greit å prøvd displayet i en annen bil bare for å bekrefte / Avkrefte hva som er galt... MVH Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2007 Slik ser det ut ved oppstart... 5.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2007 Ingen ??? :o :o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...