#1 Skrevet April 30, 2007 hei, er det noen i lokallanget her som har en muttertrekker (luft) som det hadde gått ann å fått lånt en dag snart? skulle skifte hjul i dag, men jeg fikk f... ikke av 2 bolter, knakk ei skralle og et hjulkryss hilsen magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2007 hei, er det noen i lokallanget her som har en muttertrekker (luft) som det hadde gått ann å fått lånt en dag snart? skulle skifte hjul i dag, men jeg fikk f... ikke av 2 bolter, knakk ei skralle og et hjulkryss hilsen magnus Har trekker og luft hvis det trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2007 Ordentli lang kraftarm er saker, tevo fikk løsne mine før vintern etter at ei skralle og en kopp støyk med:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2007 Har trekker og luft hvis det trengs takker og bukker,, når passer det for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2007 takker og bukker,, når passer det for deg? Sjekk PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...