#1 Skrevet April 30, 2007 Hei. Er i ferd med å ovehale caliperne på min urquattro. Er det nødvendig å smøre noe i forbindelse med dette? Har sandblåst og lakkert de. Skal bytte o-ringer og mansjetter. Sylinderne ser pene ut, uten grader eller rust og det gikk greit å skru ut stempelet på den første jeg demonterte. Tips er fint hvis noen har gjort dette før og kan bidra litt... -Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 jeg pleier å pusse over stempelet med så fint papir som mulig med olje, smører inn med noe som heter bremsefett/litium fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2007 Hei.Er i ferd med å ovehale caliperne på min urquattro. Er det nødvendig å smøre noe i forbindelse med dette? Har sandblåst og lakkert de. Skal bytte o-ringer og mansjetter. Sylinderne ser pene ut, uten grader eller rust og det gikk greit å skru ut stempelet på den første jeg demonterte. Tips er fint hvis noen har gjort dette før og kan bidra litt... -Thomas Skal ikke være behov får å smøre med noe annet enn det fettet som følger med overhalingssettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2007 Fikk ikke med noe overhalingsett. Har kun kjøpt gummi-delene som skal skiftes ut.... Løper å kjøper bremsefett i dag så blir det nok bra. Takk for responsen karer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...