#1 Skrevet Mai 1, 2007 her er ein liten filmsnutt med artig musikk, der dei tester div vw for slag, kjøring på dårlig vei og kor godt dei fly;) have you ever seen a flying transporter??? http://movies.yoyos-blog.com/video-675-abspielen.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 repost.. men morro å se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2007 Repost ja... Men konge å se biler hoppe, spesielt caravelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2007 hahahah.. j**li bra:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2007 Klippet er fra et firma som driver å tester følsomheten til airbagene. Om de slår ut ved en kollisjon, men før bråstoppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 Klippet er fra et firma som driver å tester følsomheten til airbagene. Om de slår ut ved en kollisjon, men før bråstoppen. Fikk veldig lyst til å bytte jobb: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2007 Dette er VW-plageri! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2007 kjente igjen det med døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2007 Det der så sykt fett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2007 Tar gjerne en slik jobb i friperiodene mine jeg:) Hvor sender jeg søknad??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2007 hehe... Nydelig flyging på den caravellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...