#1 Skrevet Mai 1, 2007 Sliter litt med å få tak i høyre drivaksel foran til bilen min - drivknuten er gåen. De produseres visstnok ikke lenger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 tror du bare må få tak i brukt. dette måtte vertfall eg gjøre. kan og demontere å sjekke om det er fett på knuten, visst den er hel og bare lager lyder. eg smurte bare på nytt fett pga det var helt tørt. funker enda på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2007 indre eller yttre knute som er gåen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2007 Vet ikke om det er ytre eller indre drivknuten, men vil tippe at det er den ytterste siden klakke/knaselyden kommer fra høyre side i hjulområdet. Norsk bildelesenter hadde ikke drivakselen, Audi sluttet å produsere dem i 2004, så er det noen der ute som har en liggende har dere iallefall en kjøper:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2007 Vet ikke om det er ytre eller indre drivknuten, men vil tippe at det er den ytterste siden klakke/knaselyden kommer fra høyre side i hjulområdet.Norsk bildelesenter hadde ikke drivakselen, Audi sluttet å produsere dem i 2004, så er det noen der ute som har en liggende har dere iallefall en kjøper:-) har du tatt av å sjekket om det er gris/fett inni drivknuten? eg og hadde klakkelyd fra det ytre, og der var det tomt/helt tørt! smurte på nygris, å ny mansjett. ingen lyder siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2007 har kjøpt nytt ledd for 1 mnd siden jeg. ikke no problem. bare finn ut hvor mande splains du har på akselside og navside, så har de fleste forhandlere en katalog som det står diametere og antall splains på+ tegning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2007 har kjøpt nytt ledd for 1 mnd siden jeg. ikke no problem. bare finn ut hvor mande splains du har på akselside og navside, så har de fleste forhandlere en katalog som det står diametere og antall splains på+ tegning. kor kjøpte du dette?? har du abs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2007 kjøpte på ksh i arendal. kjøpte til uten abs, men kan skaffe med absring også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2007 kjøpte på ksh i arendal. kjøpte til uten abs, men kan skaffe med absring også. ok. for har uten abs. prøvde å få tak i uten abs. men det eksisterte kun med abs. merkeli. kor mye måtte du ut med for ytre drivledd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...