#26 Skrevet Mai 2, 2007 Takker for et kjempetreff og en bra fest! Hyggelig å treffe folket, prate skit og helle nedpå tyrker-shots.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 2, 2007 Takker for et kjempetreff og en bra fest! Hyggelig å treffe folket, prate skit og helle nedpå tyrker-shots.. hæ? var du våken da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 2, 2007 Var du våken Endre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 2, 2007 det var nok det som gjorde meg så "døsig" tenker jeg.. Når jeg tenker meg om så var det nok jeger, ikke tyrker.. Jeg var i hvertfall med på verdensrekordforsøk i jegerbøtting sammen med Joachim på det utestedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 2, 2007 Oslo Lokallag ankommer tidlig som vanlig .. og Vestfold lokallag takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 2, 2007 Og så beviset på at det kanskje må litt mer til enn bare å bestille hvit bil for at det er kult Tja, bilen hadde bare rullet noen få mil før den satte kursen mot Valdres. Den ser i alle fall ikke ut som en alt for liten bil, med alt for store hjul.... A3 på stylter er heldigvis ikke min greie. Hmm, lurer på hva min er på da... Den A4`en hadde vært fin med 20" og mørkeruter, og senk... Men hva skal en demobil med det da:rolleye: , i tilegg pressebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 2, 2007 Ser at stort sett alle bildene jeg tok for deg var ganske ustabile jaja. slik er det når du velger fyllesjuke Hamarsinger til å ta bilder vett Takk for et kjempetreff. været kunne ikke vært bedre og folket man hygget seg med på kvelden før er verdt turen alene vi sees garantert neste år. He,he. Jeg som hadde satt på feil innstillinger tror jeg. Men samme det. Noen av de ble bra for det. JA, sosiale biten var veldig bra den å!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 2, 2007 Var Volfen min på treffet? Jan Brede snakka om å få den klar til Valdres 1mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 2, 2007 kan ikke huske å ha sett den. men så var jeg ikke helt med på alle notene heller møtte ikke engang jan brede. hehe. bare kjerringa hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 2, 2007 Noen som vet hvem som eier den røde Golfen på bildet mellom Allroad`en og S3`n på side 1? Den ser jo relativt heftig ut da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 2, 2007 Tja, bilen hadde bare rullet noen få mil før den satte kursen mot Valdres. Den ser i alle fall ikke ut som en alt for liten bil, med alt for store hjul.... A3 på stylter er heldigvis ikke min greie. Kan trøste deg med at A3 på stylter ikke er min greie heller bare at jeg dessverre nok er nødt å få litt penger INN på konto før jeg kan bruke penger på senkesett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 2, 2007 .. og Vestfold lokallag takk Beklager Andebu Lokallag var rikt representert også så klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 2, 2007 kan ikke huske å ha sett den. men så var jeg ikke helt med på alle notene heller møtte ikke engang jan brede. hehe. bare kjerringa hans Hm, ok.. står at han er offshore på msn, så kanskje han måtte på jobb. savner faktisk den bilen noe sykt nå må ha meg mk3 igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 2, 2007 Hm, ok.. står at han er offshore på msn, så kanskje han måtte på jobb. savner faktisk den bilen noe sykt nå må ha meg mk3 igjen! Bilen vart desverre ikkje klar. Venter ma. på ny "ringer" til felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 2, 2007 det var nok det som gjorde meg så "døsig" tenker jeg.. Når jeg tenker meg om så var det nok jeger, ikke tyrker.. Jeg var i hvertfall med på verdensrekordforsøk i jegerbøtting sammen med Joachim på det utestedet! Jeg kan bekrefte at det var jeger ja.. ikke reint få av dem heller.. Har endel bilder som beviser dette, men få eller ingen egner seg på trykk... Har forøvrig mer enn ett bilde på at du sovna lenge før festen var over også Danna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 2, 2007 Jeg kan bekrefte at det var jeger ja.. ikke reint få av dem heller.. Har endel bilder som beviser dette, men få eller ingen egner seg på trykk... Har forøvrig mer enn ett bilde på at du sovna lenge før festen var over også Danna Det kan skje den beste..hehe Tar det igjen på Bug Run 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 3, 2007 svært lite bilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 5, 2007 Bedre sent en aldri, her kommer bildene fra meg! Ikke mange men =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 5, 2007 mye pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 5, 2007 Her kommer noen få bilder fra meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 5, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...