#1 Skrevet Mai 1, 2007 4 17" felger selges. 7,5x17, et 35, 5x112. kan leveres i trondheimsområdet. trenger nye dekk. ikke kantkjørt. bud ønskes, skal bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2007 Kan du si noe ca pris? Passer disse på bilen min tro? 99mod passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2007 Det er for mye avvik i innpress, men du får de på bilen. Du må ha godkjenningspapirer på felgene for å kunne bruke de lovlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2007 A4'n min hadde orginal innpress på et 45, jeg hadde bbs felger med innpress et 35. det ville de ikke godkjenne uavhengig av hvilke papirer jeg hadde pga at man kunne vel gå ned maks 7 i innpress. avhengig av hva orginal innpresset på bilen din er, altså hva den er levert med. men det er jo mange som kjører med felger som ikke er godkjent, så lenge de går god med hjulbuen så går vel det greit.. prisantydning 3500kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...